1393-08-04 18:24
5125
2
4912
حجت الاسلام محمدی :

اسید پاشی کار کسانی است که قتل های زنجیره ای و فتنه 88 را کلید زدند / فتنه گرانی که برای پست گرفتن روزی 100 بار اسم ولایت فقیه را می آورند

امام جمعه بندرگز گفت : اسیدپاشی کار کسانی است که در سال 88 بر قبر خالی گریه می کردند، کسانی که قتل های زنجیره ای را راه انداختند و کسانی که روزی 100 بار برای گرفتن پست اسم رهبری را تکرار می کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی محمدی امام جمعه شهرستان بندرگز گفت : برخی از معاندین و مطبوعات معلوم الحال داخلی هم صدای با رسانه های بیگانه با رسانه های آمریکایی و انگلیسی در این زمان که مجلس طرح امربه معروف و نهی ازمنکر در حال رسیدگی است جریان اسیدپاشی اخیر در اصفهان را به امرین به معروف و مقابله با بدحجابی معرفی کردند .

محمدی اذعان داشت : محرم سال 1436 ه ق را پیش رو داریم سالروز قیام حسینی که یکی از اهداف امام حسین (علیه السلام) امربه معروف و نهی ازمنکر بود که هفته اول محرم را به نام امربه معروف و نهی ازمنکر نام گذاری کردند چرا که خود حسین بن علی(علیه السلام)  فرمودند : من برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردم من برای مبارزه با ظلم و ستمگری قیام نمودم نه اینکه قیام کربلا را مانند رئیس جمهور به تعامل سازنده و مذاکره در چارچوب منطق و موازین معنا کنند.

وی بیان کرد : این خیلی عجیب است این یعنی یزید و ابن زیاد و عمرسعد نشستند و گفتگو کردند و داد و ستد و بده بستان داشتند که این در منطق عاشورایی حسین بن علی(علیه السلام)  جایگاهی ندارد بلکه درس حسین(ع) و عاشورا درس مقاومت و ایستادگی و درس ظلم ستیزی و هيهات من الذله و درس مبارزه است.

امام جمعه بندرگز تصریح کرد: احیای امربه معروف و نهی از منکر و اصلاح جامعه است الحمدالله طرح حمایت از آمرین به معروف در صحن مجلس در حال بررسی است که برخی از معاندین و مطبوعات معلوم الحال داخلی همصدا با رسانه های بیگانه با رسانه های آمریکایی و انگلیسی در این زمان که مجلس طرح امر به معروف و نهی از منکر در حال رسیدگی است .

سید مصطفی محمدی تاکید کرد : جریان اسید پاشی اخیر در اصفهان را به امرین به معروف و مقابله با بدحجابی معرفی کردند که چهره ارزشی ها ، مومنین و امرین را خشن جلوه بدهند و بگویند برای مقابله با بی حجابی بچه حزب اللهی ها به چهره بدحجاب ها اسید می پاشند بدا بحال تان.

وی ادامه داد : البته باید اینگونه تصور شود که برخی به منظور جلوگیری از تصویب طرح امربه معروف و نهی از منکر در مجلس اقدام به اسید پاشی به صورت قربانیان بی گناه نمودند تا طرح حمایت از امرین به معروف تحت شعاع فضای ساختگی مخالفین حکم الهی امر به معروف و نهی از منکر قرار بگیرد و تصویب نشود همان هایی که دو روز پیش جلوی مجلس تجمع کرده اند و خواستار تعطیلی طرح حمایت از امرین به معروف شدند و گفتند مجلس باید این طرح را از دستور خارج کند .

خطیب جمعه بندرگز با بیان اینکه اینها برنامه دارند خاطر نشان ساخت : مگر دوره اصلاحات قتل های زنجیره ای نداشتیم معلوم شد کار عده ای بود برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی برای بدنام کردن نظام بوده است اینها امروز اسیدپاشی زنجیره ای را شروع کردند به دنبال فتنه هستند بیدار باشید اینها دست به هرکاری می زنند همانهایی که در فتنه 88 روی قبرهای خالی عزاداری می کردند.

محمدی اظهار کرد :  یادمان نرفته در سال 88 شهیدسازی می کردند برای برخی از فراری ها مجلس ختم گذاشتند و نظام را متهم به خشونت کردند امروز اسیدپاشی را هم می توانند انجام بدهند همانطور که جریان نفاق بارها و بارها اینکار را کردند امروز منافق هم زیاد است آنها کف روی آبی هستند که هرروز به لباسی در می آیند و دیروز در صف فتنه گران و  امروز برای گرفتن مسند و صندلی روزی 60 بار یا 100بار اسم رهبری و ولایت فقیه استفاده  می کنند .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.